Volswagen LT Pojedyncze koło
INSTRUKCJA MONTAŻU
- Zdemontować odboje gumowe.
- Płyty mocujące górne włożyć na profile ramy.
- Skręcić płyty mocujące górne z profilami ramy śrubami M 10×90 wykorzystując otwory w ramie (jeden otwór w przedniej części ramy należy wywiercić).
- Odkręcić śruby mocujące drążek stabilizacyjny od mostu.
- Płyty mocujące dolne umieścić na moście i skręcić, wykorzystując śruby mocujące drążek stabilizacyjny oraz śruby M8.
- Poduszki umieścić w podstawach i skręcić śrubami M 8×16.
- Doprowadzić przewody powietrzne do poduszek, obciąć pod kątem prostym i wcisnąć w wystające króćce.
- Pompować poduszki.
UWAGI
- Przed rozpoczęciem montażu wszystkie elementy dokładnie oczyścić.
- Płyty mocujące dolne ustawić tak, aby poduszki ustawione były pionowo i nie obcierały o inne elementy.
- Regulator siły hamowania należy wyregulować.
- Wspornik z zaworkami umieścić w dowolnym miejscu ( np. hak, zderzak).
- Przewody powietrzne przeprowadzone od wspornika lub zestawu manometrów do poduszek przymocować opaskami, aby nie uległy uszkodzeniu.
- Przewód powietrzny raz zaciśnięty w króćcu po wyjęciu należy ponownie obciąć ok.5 mm.
- Sprawdzić szczelność układu powietrznego.
- Naklejkę gwarancyjną umieścić na nadwoziu obok wspornika z zaworkami (brak oznacza utratę gwarancji).
- Produkt objęty jest 12-miesięczną gwarancją. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń wynikających z niewłaściwej eksploatacji lub nieprawidłowego montażu.
- Firma PPHU AUTOMAN nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia ramy, tylnego mostu lub osi, spowodowane nadmiernym przeciążeniem pojazdu lub nieprzestrzeganiem zalecanego ciśnienia w poduszkach (max 3,5 atm. przed załadunkiem pojazdu).
INSTRUKCJA OBSŁUGI
Ciśnienie maksymalne w układzie przed załadunkiem pojazdu: 3-3,5 atm. (0,3÷0,35 MPa)
Ciśnienie minimalne w układzie jadąc nie załadowanym pojazdem: 1-1,5 atm. (0,1÷0,15 MPa)