Sprinter po 2006r. Pojedyncze koło

INSTRUKCJA MONTAŻU

  1. Zdemontować odboje gumowe.
  2. Odkręcić drążek stabilizacyjny od ramy.
  3. Płyty mocujące górne włożyć w miejsce odbojów, docisnąć  do ramy i skręcić z drążkiem stabilizacyjnym.
  4. Odkręcić drążek stabilizacyjny od tylnego mostu.
  5. Zeszlifować zaokrąglenie na górnej części wspornika stabilizatora.
  6. Płyty mocujące dolne umieścić na osi i przykręcić z drążkiem stabilizacyjnym do mostu.
  7. Poduszki umieścić w podstawach i skręcić śrubami M 8×16.
  8. Doprowadzić przewody powietrzne do poduszek, obciąć pod kątem prostym i wcisnąć w wystające króćce.
  9. Pompować poduszki.

 UWAGI

  1. Przed rozpoczęciem montażu wszystkie elementy dokładnie oczyścić.
  2. Płyty mocujące dolne ustawić tak, aby poduszki ustawione były pionowo i nie obcierały o inne elementy.
  3. Regulator siły hamowania należy wyregulować.
  4. Wspornik z  zaworkami umieścić w dowolnym miejscu ( np. hak, zderzak).
  5. Przewody powietrzne przeprowadzone od wspornika lub zestawu manometrów do poduszek przymocować opaskami, aby nie uległy uszkodzeniu.
  6. Przewód powietrzny raz zaciśnięty w króćcu po wyjęciu należy ponownie obciąć  ok.5 mm.
  7. Sprawdzić szczelność układu powietrznego.
  8. Naklejkę gwarancyjną umieścić na nadwoziu obok wspornika z zaworkami (brak oznacza utratę gwarancji).
  9. Produkt objęty jest 6-miesięczną gwarancją. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń wynikających z niewłaściwej eksploatacji lub nieprawidłowego montażu.
  10. Firma PPHU AUTOMAN nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia ramy, tylnego mostu lub osi, spowodowane nadmiernym przeciążeniem pojazdu lub nieprzestrzeganiem zalecanego ciśnienia w poduszkach (max 3,5 atm. przed załadunkiem pojazdu).

INSTRUKCJA OBSŁUGI

Ciśnienie maksymalne w układzie przed załadunkiem pojazdu: 3-3,5 atm.
Ciśnienie minimalne w układzie jadąc nie załadowanym pojazdem: 1,5-2 atm.

kliknij aby powiększyć