Renault Mascott 6,5
INSTRUKCJA MONTAŻU
- Odkręcić śruby mocujące: odbój gumowy (śruba od tyłu pojazdu), górna śruba mocująca ramę z wzmocnieniem ramy, mocująca wspornik drążka stabilizatora do ramy.
- Włożyć płyty mocujące górne włożyć wewnątrz profili ramy.
- Skręcić płyty mocujące górne z ramą śrubami M10.
- Wykorzystując stożkową śrubę M10 skręcić płytę mocującą górną z ramą, odbojem i wzmocnieniem ramy.
- Odkręcić górne nakrętki mocowania drążka stabilizatora od mostu.
- Włożyć dolne płyty mocujące w wewnątrz wspornika drążka stabilizatora.
- Przykręcić nakrętki mocowania drążka stabilizatora razem z płytami mocującymi dolnymi.
- Poduszki umieścić w podstawach i skręcić śrubami M 8×16.
- Doprowadzić przewodu powietrzne do poduszek, obciąć pod kątem prostym i wcisnąć w wystające króćce.
- Pompować poduszki:
Ciśnienie maksymalne w układzie przed załadunkiem pojazdu: 3-3,5 atm.
Ciśnienie minimalne w układzie jadąc nie załadowanym pojazdem:1,5-2 atm.
UWAGI
- Przed rozpoczęciem montażu wszystkie elementy dokładnie oczyścić.
- Płyty mocujące ustawić tak, aby poduszki ustawione były pionowo i nie obcierały o inne elementy.
- Regulator siły hamowania należy wyregulować.
- Wspornik z zaworkami umieścić w dowolnym miejscu (np. hak, zderzak).
- Przewody powietrzne przeprowadzone od wspornika lub zestawu manometrów do poduszek przymocować opaskami aby nie uległy uszkodzeniu.
- Przewód powietrzny raz zaciśnięty w króćcu po wyjęciu należy ponownie obciąć ok.5 mm.
- Sprawdzić szczelność układu powietrznego.
- Naklejkę gwarancyjną umieścić na nadwoziu obok wspornika z zaworkami (brak oznacza utratę gwarancji).
- Produkt objęty jest 6-miesieczną gwarancją. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń wynikających z niewłaściwej eksploatacji lub nieprawidłowego montażu.